Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Direktlänk till inlägg 23 februari 2012

Hej & Hallå...

Av Helena - 23 februari 2012 00:01


Vilken dag, fullt upp. Först kortspel på förmiddagen med brudarna. Jag kom 2a  .. Sen hem äta lite mat, sen i väg till Boden på apoteket. Och Frida hämtade ut sin nya telefon, gissa om hon är mallig nu..Bingo halv sju.. Hann bara hem så plockade Ulla upp mig & vi åkte på Bingo.. Ingen vinst   men jag ropade BINGO för 2 rader när det skulle va full bricka.. Va jag skämdes. Alla gubbar & gummor blev lite sura. Men va fan jag hade ju fått ropa iaf  .

 

I morgon bär det i väg till Luleå. Gubben ska vara på Sunderby sjukhus kl 11. Sen en sväng in till stan, handla & Till Mullers med bilskrället..

 

Sen så har det vart stopp i avloppet medans jag vart borta på bingon. Hjärtat & Frida har fått jobba på...Sen har ju snöslungan gått sönder ( tar aldrig slut på oturen) Så gubbis har handskottat massor..Han har så ont i sina fötter så han tjuter när han ska på med skorna.. Hoppas han får nån hjälp imorgon..

 

 

 

  

 

    Om du tror att ingen bryr sig om du lever eller inte, försök med att hoppa över några amorteringar.


Källa: Earl Wilson

 

 

Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 11 juli 2013 11:55

    Clownen Mannes dotter            40 års-kalas med vänner...Maj - 13   Tack Nina för en trevlig kväll & jättegod mat...               ...

Av Helena - 11 juli 2013 11:47


  Ser ni vart jag är???    Jo 3 från vänster raden längs ner    ...

Av Helena - 11 juli 2013 11:44


    Här tänder vi ett ljus lite nu & då för Bosse..

Av Helena - 11 juli 2013 11:38


   

Av Helena - 11 juli 2013 11:04

              Saknar skitungarna..             Kollar in Elinas häst...               Gisela & Julia rider.. ...

Presentation


Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästboken

Lämna gärna ett litet fotspår om du kikat in.... Så kikar jag tillbaka...

 

Gästbok


Skapa flashcards