Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Alla inlägg under maj 2012

Av Helena - 14 maj 2012 08:11


Har vart ute i det kalla vädret snålblåst & bara 5 grader varmt idag och nu har det börja regna oxå : (   men sånt får man ta vare sig man vill eller inte. Bara gilla läget....

 

Har tinat massor, inte mycket snö kvar nu.

 

      

    

 

 

Av Helena - 13 maj 2012 23:01


Tömde min telefon på bilder nu i kväll. Hittade lite gott & blandat som jag lägger upp här..

 

Så här skulle vi se ut år 2045  : )

 

              

 

        Hi hi....

 

 

En trött tjej..

  

  

 

        

 

 

     

 


Av Helena - 13 maj 2012 16:39



Känns sjukt länge sedan jag bloggade, men det är ju bara fem dagar sen. Ska försöka bli lite bättre på det. Men ibland har man liksom inget att skriva om, känns det som.

 

 

 Blev smått överraskade när vi gick ut jag & Frida på fredag morgon. Och såg detta....


 

 

Rakt över vägen hos grannarna. Molly & Bosse blev lite nyfikna...

 


 

  




 

Härom kvällen gick jag & Frida ut på promenad, gissa vilka som ville med : ) 

 

  

 

  

 

    

 

  

 

Jo Molle & Mercedes...


 


 

Här är förresten Bosses syrra Mimmi...

 

    

 

 

 


Kattungarna älskar att vara ute...



 



 

    

 

 

 

Och så här trött blir man sen : )

 

       

 

  

 

 

Av Helena - 8 maj 2012 17:11



     Grattis Mamma på din dag.. Älskar dig..

 

Idag fyller min älskade Mamma 61 år. Jag & Frida har varit dit & grattulerat henne.

Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll. Massor med kramar från oss.

  

 

      

 

  

 

 

Snart ska jag, Frida & Ulla på gymmet         hi hi ....    

 

  

Av Helena - 5 maj 2012 20:59


Det blev plankstek ala Andersson till middag idag... Gott gotti gott gott.

 

 

 

 

 

Barnen har gått på gymmet bara jag & gubbis hemma. Han kollar Snooker &  hockey matchen på tv. Jag passar på att blogga lite, är så ointresserad av sport..

 

Har lite nya bilder på sötisarna som jag tog tidigare idag...Dom växer som ogräs   

 

Jag & Hitler

 

 

 

Godis stund... måste bara få tag på en.... stoppar ner hela huvudet i burken

         

 

  

                                            

                                              BOSSE....

         

 

 

Mamma Molly....

  

 

 


    

Sekunderna efter film snutten så skulle tindra gå till mamma & tar sig inte förbi krukan, så den & kissen dråsar i golvet. Blev att damsuga upp en massa blomgjord...  

 

 

 

 

   

 

 

     

   

Önskar er alla en fortsatt trevlig Lördagkväll & Heja sverige : ) 

Av Helena - 4 maj 2012 13:14


Klicka på länken nedan och lyssna på en kul låt om oss norrlänningar : )  Andreas du är bäst....


http://youtu.be/91bhZSWPtvQ


http://youtu.be/AT7zvo1q1UE





Av Helena - 4 maj 2012 11:50


Det var några dagar sedan jag bloggade sist. Har vart mycket nu.

 

Blev bjuden på lunch igår av Ulla vännen, tjejmaffian lunchade på Trescorona. Vi åt gott & surrade på, sen blev det kaffe hos Monica & mera surr. Vi passade på att göra oss lite fina oxå   Nina stod för det.

 

     

 

        jag har så ljusa ögonbryn, så Nina kleta dit lite mascara så hon lättare kunde plocka dom.  :)

 

 

 

 

   Jätte grattis på din dag David.

 

Sen bar det iväg till brorsan han fyllde 28 år så det blev kaffe & tårta... Mums..

 

 

 

         

 

         

 

                 

 

         

 

 

Trevligt kalas god tårta...  

 

 

      

Presentation


Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästboken

Lämna gärna ett litet fotspår om du kikat in.... Så kikar jag tillbaka...

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards