Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Helena - 8 december 2011 12:51


Ja nu är det jul igen snart. Tiden går så fort. Vi blir hela stora familjen under jul & nyår. Jag tycker är så roligt när vi är alla. Vi äter gott & myser på & har kul tillsammans...

 

Här är en bild från förra julen när tomten var på besök..

 

   


Angelica, Gisela, Tomten, Julia, Frida & Josef  2010

Av Helena - 8 december 2011 12:37

Jag var till tandläkaren igår och drog ut en tand som inte gick laga.  Jag fick 4 bedövningssprutor innan det var klart.Vilken tandvärk jag haft och har fortfarande idag..Äter alvdon som godis nästan. Hoppas det slutar snart jag håler på bli galen.

Sen som att det inte var nog med det så åkte vi på Willys i stan.

Till saken hör att vi nästan alltid åker på storheden. Iaf vi handlade packade in varorna i bilen. Åkte sedan på Mullers, bilen ska in på service, när vi kom fram dit parkerade och klev ut såg vi att någon kört på oss bak på höger sida medans vi var inne å handla. En RÖD bil.. massor med röd färg på våran annars grönblå bil och lite av våran färg var borta.

 Så vi åkte tillbaka till Willys men men inte såg vi nått där. Den jäveln som kört eller backat på oss hade bara smitit iväg KUL.    Vart finns alla ärliga människor.. 

Presentation


Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästboken

Lämna gärna ett litet fotspår om du kikat in.... Så kikar jag tillbaka...

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards