Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Helena - 26 mars 2012 19:33


Ursch vilken hemsk dag. Dels så har jag haft värk hela natten & förra natten, i min axel,har inte sovit nått vidare fick åka akut in till Sunderbysjukhus på söndag morgon. Mest troligt så har jag en  inflammation.

I morse var det dax igen, en resa ner på vårdcentralen fick där en kortison spruta som tog så jävla ont. Men om jag ska vara ärlig så var det värt det, för jag har ont men inte lika ont nu.

Min goa vän Ulla skjutsade mig, för jag kan inte köra bil. Kan inte växla eller styra för det är höger axel givetvis. Man blir rätt så handikappad då.

 

  Innan jag åkte iväg ringde min pappa, och frågade om jag satt ner, för han hade nått tråkigt att berätta. Kände hur jag stelnade till & tankarna gick till min gamla farmor. Så säger han att min faster gått bort endast 68 år gammal. Och jag som pratade med henne på fredagskvällen, och lovade att jag skulle ta mig i kragen och komma förbi och hälsa på. Nu har jag så dåligt samvete, varför gjorde jag inte det besöket.Vaför var jag inte dit tidigare. Varför, varför & nu är det försent.

 

 


                                        

Presentation


Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästboken

Lämna gärna ett litet fotspår om du kikat in.... Så kikar jag tillbaka...

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards