Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Helena - 1 april 2012 12:53


Frida kommer hem ikväll från Kalix, då får man fråga ut henne om denne nya mister X =)

Kanske man får träffa honom till helgen & syna honom i sömmarna..

Snart är påsken här måste hämta lite påskris snart.

 Hoppas min axel är bra snart. Jag blir tokig att inte kunna göra nått.

 Klart jag använder vänster armen, men allt klarar man inte med en arm..

 

 



  Frida är kär....                  Pip...Pip..... Pip  

 

 


 

                       

 


 

Jonny ska läggas in imorgon på reumatologen. Några dagar, men känner jag honom rätt så är han hemma fortare än fan själv   är lite dummt faktiskt när han kanskekunde få lite hjälp. David kommer halv tio i morgonbitti och skjutsar oss.. Tack så mycket  kära lillbror.

 

 


 

   Tänk om man kunde få rosor så där av gubben någon gång   

Av Helena - 1 april 2012 10:16



Tur jag knep igen lite exta hårt den 1 april - 96. Min son föddes den 2 April..  

 

Idag är dagen man får luras, alla vet det men ändå så går man på nått skämt, samma sak händer varje år. Hur dum får man bli. Nu pratar jag om mig själv förstås...Men dom som känner mig har kul & vet hur tacksamt det är att lura mig  

 


 

Lite illusioner..Lurar ögat istället eller hjärnan..  

 


     

 


 

 

 


 

  

 

 


 

 


 


Presentation


Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästboken

Lämna gärna ett litet fotspår om du kikat in.... Så kikar jag tillbaka...

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards