Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Helena - 13 april 2012 19:54


Har varit ner på byn en sväng, var ju tvungen handla lite inför helgen. Åkte förbi Pappa en sväng & träffa syster yster & gänget. Tessan hade gjort en hage, så Gisela, Julia, & Felicia test hoppade Mamma & Janne kom oxå förbi, blev rena släktträffen...

 

Så söt hon är flisan..

 

 

 

 

Flisan                               Julia& Felicia          Gisela & Felicia

        

                                                  
                             Josef                          David & Alice

        

 

 

 

Go tjejan Alice...

 

 

 

 

 

 

Frida & Alice

  

 

 

 

 

Nu är vi hemma igen.Gubbis hade gjort middag tills vi kom hem pärplättar (potatis plättar) med bacon, mumsfilibabba så gott. Barnen har gått iväg på gymmet på skolan. & Jag & gubben slöar i soffan. Har lovat att titta på film tillsammans sen när dom kommer hem. Tror det blir nya Tintin filmen.

 

Min go kisse Tindra...  

  

 

 

 

   En liten rumpa....   obs! det är inte min, hittade den på nätet....

 

   


Av Helena - 13 april 2012 06:59


God morgon..

Ja idag är det ju Fredagen den 13 .....Måste erkänna att jag är lite skrockfull,  tex, som att lägga nyckarna på bordet, det gör jag aldrig. Försöker undvika att gå under stegar. Men svarta katter går bra  


 


        

 

Delfiner, älskar dom. Har en önskan att få simma med en delfin innan jag lämar detta jordeliv.

Sen så återstår det ju att vänta & se om möjligheterna finns/kommer...

 

 



    Önskar alla mina vänner, nära  & kära trevlig helg.

Presentation


Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästboken

Lämna gärna ett litet fotspår om du kikat in.... Så kikar jag tillbaka...

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards