Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Helena - 13 juni 2012 10:09


Tror det är första dagen på minst två veckor vi får se solen : ) verkar bli en underbar dag i dag. Känns att vi behöver sol & värme nu. Kanske man blir lite piggare oxå. Har vart så trött sista tiden. Men så har det ju bara regnat & blåst hela dagarna oxå. Men med värmen kommer MYGGEN : (  dom klarar vi oss utan......

 

Ja vad har hänt då: jag har börjat om att jobba, får se då om min axel håller, hoppas hoppas.

Vi har fått hem lite ved som vi staplat upp inför vintern. Frida & josef har  vart guld, dom har hjälpt till massor. Tack så mycket...

 

Vi har bara 6 katter kvar nu. Vi har släppt iväg lilla Hitler   blev lite tårar i ögonen. Många tycker det är ju bara en katt, ni hade ju så många. Men dom har alla sina egna personligheter dom små liven.  Man hinner fästa sig till dem på 13 veckor. Det kändes iaf, men hon har det bra, med 2 killar som hon får basa över, Hon är visst en liten bestämmd madame. Namnet Hitler passar henne bra  då ju   

 

Har hittat ett gäng påskliljor här ute, vet inte vart dom kommit från. Vad jag vet har jag inte haft några.. Kul med lite ögonfröjd...

 

   

Presentation


Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästboken

Lämna gärna ett litet fotspår om du kikat in.... Så kikar jag tillbaka...

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards