Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Helena - 14 juni 2012 08:02


I helgen som var, så åkte jag & två av mina bästa vänner till vår stuga. Vi fiskade & hade trevligt åt gott & bara myste. Inga bilar som brummade inga människor som jäktade på, tyst & stilla.

 Man behöver komma bort ibland från alla måsten & ladda batterierna.

 

Så vi lämnade barn & gubbar hemma & åkte iväg från lördag till söndag.....

 


Pappas stuga där vi sov...


  

 


Min & Gubbens lilla stuga...


  

 


 

Fisketuren...

 


Denna lustiga tall åker man förbi på väg till tjärn...


 

 

        

 


Katrin fångar flygfisk : ) hi hi

 

 

       

 


Sen var det min tur me flygfiske : )  Tallen ser snart ut som en julgran    

 

    

 


 

 

 

     

 

   

 


 

Senare på kvällen gjorde vi upp eld vid stugan.

 

 

 

  

 


Och Ulla blev beskjuten av ja ,det vete fanken skotthål på jackan blev det iaf... : )


  

 

 

Långkalsong uppeldning...


       

 

 

Vad vi skrattade.... Toka...

 

      En rolig helg till Ända. Vi har skrattat så vi fått träningsvärk i magen. Ingen fisk vi fick, men härligt att vara ute & få frisk luft kan lova att vi somande ganska fort... Jo vi spelade ju kort oxå, gissa vem som vann mest???


 

Vi får göra om detta & hoppas alla brudarna kan hänga med då ....

 

 

 

  

 

  


Presentation


Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästboken

Lämna gärna ett litet fotspår om du kikat in.... Så kikar jag tillbaka...

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards