Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Alla inlägg under mars 2012

Av Helena - 21 mars 2012 11:08


En ny dag.Jag har svårt att komma på nått att skriva om. Känns som huvudet är för tomt. Kanske för att det snurrar för mycket.  

 

 Jag har försökt städa lite här hemma, men jag blir så yr. Känns inget vidare kul. Har haft så i några dagar. Ja ja det blir väl bättre snart...

 

Längtar efter min syster med familj, hennes go troll Felicia & Alice, är ju ett tag mellan varven vi ses, dom hinner växa så mycket. Dom kommer hit upp den 30 Mars & stannar minst en vecka hoppas jag.

 

Kattungarna växer så det knakar, nu ska dom tränas att gå på lådan & lapa mjölk från ett fat & smaka lite mosat kattkött.

Provade igår, dom klev i både maten & mjölken, men söta var dom iaf.

 

 

 

    kanske det är så.    

 

Av Helena - 18 mars 2012 10:35


Blir så himla glad för solen skiner idag   Ska sätta mig ute med en kopp kaffe & lapa lite sol i mitt bleka nylle. Annars är det en helt vanlig söndag, ska hämta Frida vid bussen kl 17 hon har jobbat idag. Sen så ska jag göra ingenting. Middagen är klar hjärtat gjorde potatisgratäng & gott kött igår, å det blev över massor. Så jä... gott det var   mums.

 

Katterna är nu 3 veckor...  Molly vakar över dom små liven. Hon har även lärt sig öppna dörren till sovrummet, där dom ligger i sin låda. Så när dom små sover kommer hon ut till oss & är lite social  

 

 

 

        

 

Jonnys lilla skit...

  

 

Fridas lilla Molle. 

 

  

 

 

  

 

Ska ut i solen nu. Ha en bra dag....

 

 

 

Av Helena - 16 mars 2012 22:19


Har tagit lite nya bilder på kissungarna...

 

 

 

Jag håller i den 4 e...

 

 

Bosse på besök   

    

 

  

 

  

 

 

Kolla ögonen =)

 

 

          

 

  

 

 

 

 


 

Av Helena - 16 mars 2012 08:33


God morgon alla glada bloggare =)  Vaknade pigg & alert ingen träningsvärk. Kanske inte ska säga så mycket. Rätt va det är så har jag ont överallt  =)

 Ska försöka väcka gubben igen, ha är lite svårväckt     

 

 

 

  

 

  Ha en bra dag...


Av Helena - 15 mars 2012 21:48


Har VARIT på  byns lilla gymm idag.. Jag & Ulla. Har lite bildbevis  

 

 

     

 

Det var skoj. Testade lite olika maskiner.

 

          

 

 

Den bjuder jag på.....

 

 

Nä nu blir det sängen, jobba imorgon. Så god natt....

   

Av Helena - 15 mars 2012 07:54



Blev inget gym igår tyvärr. Men ska dit om en stund, ska bara hoppa i kläderna.

Har vägt mig & mätt mig - 1,2kg & några cm blev det. Närmar mig -50 kg känns så himla skönt. Känner det verkligen, att allt känns lättare. Har inte lika ont i knäna. Jag kan sitta på golvet & kela med katterna. Inga problem att ta sig upp eller ner   

 

 

 


   Kikar in senare  Jag lovar  =) ska ta lite bilder oxå.

 

Av Helena - 14 mars 2012 11:10


Tjingeling..


Orkade inte blogga nått igår, jag var så trött. Har vart lite för mycket sista tiden. 

Idag ska vi tjejer träffas hos go Ulla & spela kort, tjöta & dricka kaffe förstås.

Sen ska jag& Ulla på gymmet. Nu ska det börjas tränas    Det är så halt & isigt ute så man vill helst inte promenera. Men det finns en gångmaskin på gymmet   kikar in senare och berättar hur det gick...


 


Jo vi släppte ut katterna på en matta i köket igår. Det var med lite vingliga ben dom tog sin första promenad på ett annat ställe än lådan. 


      


 


 


   


Av Helena - 11 mars 2012 21:41


Nu är det tyst & stilla i huset. Barnen har åkt hem. Lite trist faktiskt, men snart är dom här igen   då ska vi ha skoj.



Har knäppt lite nya bilder på kisseungarna, dom växer så det knakar. 

 


Lilla strecket 216g


  

 

 

 

 

Molle 213g


  

 


Lill Bosse 212g


 

 


Hitler 207g


  

 


 

        

 

  

 

        

 

 

  

 

 

Josef med sin kisse.

  

 

  

 

 

 

God natt.....

 

 

 


Presentation


Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästboken

Lämna gärna ett litet fotspår om du kikat in.... Så kikar jag tillbaka...

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards