Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Alla inlägg under mars 2012

Av Helena - 5 mars 2012 07:57



Så var det Måndag igen..Ny vecka sportlov..Vi hade jätte trevligt igår. Barnen fick bada tills dom blev less       Vi kom hem kring 18 tiden hungriga & lite trötta.


 

        

 


Vi hjälptes åt att göra tacos..

 

      Bosse spanar in Molle.

 

 

 

 

     

 

Enda kissungen som öppnat ögonen..

 

 

 

Efter middagen gick kidsen på gymmet.    Vilade en timme sen bus i 2,3 timmar. Att dom orkar.


 

  

 

Alla hälsar Farmor & Anita Tack för att vi kunde åka & bada, massor med kramar från oss alla.

Av Helena - 4 mars 2012 08:26


Vaknade strax före kl 6 . Har ätit frukost en halv macka & lite fil, en liten kopp nybryggt kaffe mmm.

Ska väcka barnen vid halv 10, vi ska ju åka & bada idag. Jag ska bubbla i varmt härligt vatten, så musklerna får slappna av lite, känner mig spänd. Så det ska bli så skönt.

 Min lillebror ska följa med, så vi blir ett litet gäng. Josef, Frida,Gisela, Julia, Jag & David. 

Barnen ska få bada tills dom blir less. Dom stänger 20.00   


Ha en bra dag.. 



    




 


Meningen med livet är att finna glädje


så man kan dö med ett leende på läpparna.

Av Helena - 3 mars 2012 17:02


Lite blandade bilder..

 

Alice..

 

 

 

      visst är dom lika?? Far & son. Fisketur sommarn 2010.

 


 

Felicia.


  

 

 

Gänget 2010

  

 

        

 

        

 

         

Av Helena - 3 mars 2012 16:48


Imorgon bär det iväg på äventyrsbadet Nordpolen. En heldag med bad, plask & bubbel..

& ikväll blir det myskväll, spela lite kort & kanske lite biljard eller pil.

 

  

 

Gjorde en lasange till middag, den blev jättegod. Alla blev mätta, nöjda & glada..

Barnen är ute & leker i snön. Hoppar från taken. Jag & gubben ska ta en lten middags lur så man orkar vara uppe lite längre i kväll. Åldern börjar ta ut sin rätt   

 

 

 

  Å ett stort grattis till min vän Monica på hennes födelsdag

massor med kramar från mig. Resten av Brännbergarna hänger oxå medpå ett hörn.

 

 

Av Helena - 3 mars 2012 08:25


Så var det Lördag. Härligt väder & sol. Idag ska jag göra lite nytta. Byta vatten i 2 akvarium,ta en riktig långpromenad,men först en sväng till Luleå. Ska lämna tillbaka en bil vi lånat & provkört.

 

 


Tog lite bilder igårkväll på kissungarna & Lill Molle har öppnat ett öga. 

 

   

 

 

Mamma mys.

 

  

 

  

 

       

 

         


       


       

 

          

 

   

 

          

 

Det blev en hel del bilder   

Av Helena - 2 mars 2012 08:11


Ska iväg & jobba, men måste ju ta min dagliga snabbis =) Åkte ju till Arvidsjaure och hämtade små tjejerna igår.

 Resan gick bra men det var snorhalt & som ett brev på posten fick jag migrän en stund efter  vi kommit hem. Så det blev inget bloggande inga nya kort på kissungarna.

 Dom har vuxit en hel del.. 

 

 

 

 

 

 

Letade bilder till bloggen hittade här är ett kort på brudarna hos Anna på partaj 2009 ..

( Katrin, jag & Anna)

 

   

Av Helena - 1 mars 2012 07:32


Ja då har man vägt sig - 1kg på 2 veckor, sakta men säkert. Vill gärna att det bara ska rasa av men då hinner inte kroppen & knoppen me riktigt. Har minskat ca 13 cm i omfång hele jag   från vaderna upp till armarna ca 3 cm på varje mätställe.

 

 


 

 

 

GRATTIS käre pappa på din födelsedag massor med kramar till dig.


 

   Från Brännbergarna...

 

 


 

Ska åka och hämta Gisela & Julia i Arvidsjaure idag, dom kommer me bussen efter kl 2 idag.

Ska bli så kul att ha dom här ett tag (skitungrna).

Frida följer nog med och hämtar dom. Är ju så trist att åka själv.

Tänkte hinna med en dag i pulkbacken, skridskor, & äventyrsbadet medans dom är här..

 

 

 

  Tingeling tjingeling....

 


 

Presentation


Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästboken

Lämna gärna ett litet fotspår om du kikat in.... Så kikar jag tillbaka...

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards