Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Direktlänk till inlägg 11 april 2012

Huset fullt !!!

Av Helena - 11 april 2012 17:43


Hej & hallå hoppas alla haft en trevlig påskhelg & inte bränt sig på näsan av all sol. Här har vi inte gjort många knop. Latat oss & ätit gott, barnen har spelat biljard, vart på gymmet & busat, ätit godis & kollat på film.

Har släppt in & ut Ullas katter under helgen när dom vart borta.

 

Glömde väga mig förra veckan,men ska göra det imorgonbitti. Spännande....!!!


Imorgon kommer David och hämtar Josef, Gisela & Julia. Dom ska på badet & ha skoj..


Katternas vikt har ökat massor, en del lite mer en del lite mindre    


 Hitler    440g

 Molle    480g

 Tindra  535g

 Mercedes 605g

 

  

 

     Molle tar sig en nypa frisk luft..

 

  

 

 


Tindra tar en tupplur.


 

  

 

 

 

 


 


 

 


 

 


 


 
 
Julia, Smulan och Amanda

Julia, Smulan och Amanda

12 april 2012 10:49

Jag hittade in blogg av en slump, medan jag skrev en kommentar hos en kompis. Min blick fastnade på "Hipen" i bildkanten när bilden på kattungarna svepte förbi. Jag var bara tvungen att hälsa på, då jag älskar katter också. Har två "gamla" damer själv. Smulan 12 år och Amanda 10. Det finns lite bilder på dem i min blogg. Kika gärna in till oss :)

Hälsningar
/Julia

http://hjuliahullerombuller.blogspot.com

Helena

12 april 2012 21:08

Hej Julia & damerna =) kul att du tittade in till oss. Var ju inte riktigt meningen att det skulle bli kattungar i huset. Molly min gamla kisse är inne på sitt 11e år & fick sin första kull för snart 5 veckor sedan. Hon var så duktig, trodde aldrig hon skulle klara det.. Men det gick vägen. Och nu ska vi behålla alla 4 så då har vi 7 katter. Men vi bor så bra till, dom får gå ut och in som dom vill. Älskar katter.... Har kikat runt hos dig va fina kissarna är. fina teckningar dom har. Å häftiga bilder vart hittar man sånt ? Sen så var det trevlig läsning oxå. Du verkar vara en possitiv människa, som inte ger upp så lätt. Du har kämpat på bra, trots motgångar/ sjukdom, stroken då tänkte jag på. Ha det så gott & titta gärna in igen kram/ Helena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 11 juli 2013 11:55

    Clownen Mannes dotter            40 års-kalas med vänner...Maj - 13   Tack Nina för en trevlig kväll & jättegod mat...               ...

Av Helena - 11 juli 2013 11:47


  Ser ni vart jag är???    Jo 3 från vänster raden längs ner    ...

Av Helena - 11 juli 2013 11:44


    Här tänder vi ett ljus lite nu & då för Bosse..

Av Helena - 11 juli 2013 11:38


   

Av Helena - 11 juli 2013 11:04

              Saknar skitungarna..             Kollar in Elinas häst...               Gisela & Julia rider.. ...

Presentation


Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästboken

Lämna gärna ett litet fotspår om du kikat in.... Så kikar jag tillbaka...

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards