Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Alla inlägg under april 2012

Av Helena - 22 april 2012 18:12


Har gjort ingenting idag. Är skönt med sådana dagar me.

Väntar på att Frida ska höra av sig om vilken tid bussen är här. Hon har vart i Kalix i helgen, och Josef är hos sin pappa.

 Så vi har vart helt själva i helgen. Det är inte ofta det händer. Men det är nästan för tyst & lungt då.

Till middag blev det lite rester från frysen, bara att värma i micron..



 

 Tom katterna har vart trötta & lungna idag...Allra helst Molle : )

 

 

 

          

 

         

 


 


Så här ser det ut i små tjejernas rum med datorn. ( tack Farmor)

 

  

 

 


Och så här såg det ut här ute igår morse.

 

 

 


Idag så här tack & lov..

 

   

 

Ha en skön Söndag...

 

   

 


Av Helena - 21 april 2012 16:43


Snön bara vräker ner, vi är snart insnöade här.. Men jag har ingen lust att gå ut & skotta... Det finns en dag imorgon oxå =).  Har inte gjort så mycket idag, mest slöat på soffan & kelat me kissarna. Man kan sitta & titta på dom hur mycket som helst.

 

Ska göra lite middag nu... Blir ett hemmagjort hamburgermeal....

 

Ha en skön Lördag..

 

 

Av Helena - 20 april 2012 22:08


Kattungarna växer så det knakar. Här är lite färska bilder & videoklipp...på odjuren =)

 

Hitler

 

 

Tindra

  

 

 

Mercedes

  

 

Molle

 

 

 

 

        

 

   

 

 

 

Ska kolla klart på lets dance, sen blir det sängen...

 

 

Av Helena - 20 april 2012 07:29


Vaknade kl 6 pigg som en mört  Har hunnit packa ur diskmasknen, tat morgon medicin, käkat frukost. Kelat me bebisarna, gett dom morgon välllingen..Samt letat fram lite intyg & andra papper som behövs idag. Ska på läkarbesök & en sväng till stan.

 

Igår var jag & Ulla till Monica, Katrin var oxå där. Vi spelade kort ( Gin rummy) åt lunch, kaffe & fika & lite godis förståss =) Det var skojsit, ett litet avbrott i den grå vardagen. Jag kom näst sist men är glad ändå..Man kan ju inte vinna jämt  =) ( skojar ) Är inte ofta jag går & vinner.. Det heter ju otur i spel & tur i kärlek ist.

Den som vinner mest e turgumman Katrin, kanske inte bara e tur... Lite Skicklighet oxå.

 

Gänget...

 

 

 

Den goda lunchen Västerbottenost paj ( mumsfillibabba) 

 

  

 

  

 

 

Hoppas snart vi kan ta en dopp i Monicas badtunna...

 

  

 

        

 

 

 

Ida go vovven...

 

  

 

 

 

                                              Önskar er alla en härlig dag.... 

 

 

 

                                         

Av Helena - 19 april 2012 08:10


http://www.youtube.com/watch?v=1lbGICrXOco 


Ryser när jag hör den, tyckte den va så bra, då på den tiden.... Det var länge länge sedan.

 

 

Av Helena - 18 april 2012 22:02



Måste bara visa några bilder jag tog i kväll på mina sötisar...


 



Bosse talar om för Tindra hur man ska posera framför kameran   


 

 

  

 

 

En trött Tindra i husses varma knä...


  

 

 


God natt på er alla....              

Av Helena - 18 april 2012 21:51


Jag undrar om någon vet vad detta är...?? Finns i mitt akvaium...

 

 

ser ut som en trådboll med  fiskbajs, har aldrig sett nått liknande för , har ett  guld assistrus par i akvariet. Kan det månne bli fiskbebisar ???? Någon som vet... Tacksam för svar..

 

    Här hänger det samma från grenen en massa lååånga strängar....

 

  Så ser fisken ut iaf.... 

Av Helena - 17 april 2012 08:43


Idag åker syster med familj hem till Göteborg, trist att tiden går så fort, och att jag är så förkyld så jag inte vågar åka och träffa dom en stund innan de åker till flyget. Vill ju inte smitta ner små tjejerna  

 

   

 

Hoppas det inte dröjer allt för länge tills vi ses igen...

 

 

  Nu blir det frukost.... 

   

Presentation


Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästboken

Lämna gärna ett litet fotspår om du kikat in.... Så kikar jag tillbaka...

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards