Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Helena - 2 juli 2012 11:30



Ja så var det måndag igen då, veckorna bara rusar iväg. Nu har jag bara 2 veckor kvar på semestern. Och Ingen värme har vi fått ännu    


Var till min vän Anna i lördags & hälsade på, vi drack kaffe surrade, duschade hennes 2 katter, vilket gick jättebra, dom var hel coola... Sen möblerade vi o lite & satte upp nya gardiner i tv-rummet. Blev skitsnyggt.


Sen på väg hem stannade jag & Josef ( han fick skjuts av sin pappa ner på byn så han kunde åka hem med mig) till på kyrkogården. Roland har sagt att gravstenen har kommit så vi ville dit & titta.



 

Det blev så fint...


Vi han träffa Roland & Vovven Elise där innan vi åkte hem. Pratade lite minnen om älskade faster. Du är så saknad... 



 


Fontänen vid minneslunden.


Idag så har Josef börjat jobba,vi ska åka & handla till Boden lite senare idag så då åker barnen hem med oss. Ska bli kul att höra hur det har gått. 


Solen har faktiskt tittat fram lite på förmiddagen. Jag har hunnit jaga ut Molle 2 gånger, för han har spungit in med en stor Äcklig råtta. Så jag kasta ut dom båda   


Ha en riktigt fin dag alla   

Presentation


Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästboken

Lämna gärna ett litet fotspår om du kikat in.... Så kikar jag tillbaka...

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards