Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Helena - 19 juli 2012 03:28


Glömde ju bilder från fisketuren.... Vi gjorde i förrgår kväll...


Gisela, Josef, Julia & jag....




   




  Fick lite abborrar här på första stället, sen blev det dåligt med napp. Så vi provade på ett annat fiske ställe.   Det var en så vacker kväll ..



 

 


 


 


 


Ser ni den stora, stora fisken   

















Vi hade en mysig kväll.... Det ska i göra om.





Kompisarna Bosse & Molle... dom är alltid ihop & sover tillsammans Bosse är en bra plast pappa till  alla 3 kattungarna. Men han betyder mycket för Molle.


 


 



 






Önskar er alla en fin dag.....



 
 
 
 
 
   

Av Helena - 19 juli 2012 02:59


Vaknade alldeles för tidigt, men ingen ide att ligga kvar när man inte känner sig trött. Blir bara att man snurrar runt i sängen. Tänkte blogga lite så kanske tröttheten infinner sig igen.


Här har inte hänt så mycket sen sist, vi badar & fiskar spelar kort & har skojsigt.

Idag ska småtjejerna följa Josef på jobbet på äventyrsbadet i Boden, bussen går ca 07.45 sen blir det bada av för hela slanten & hela dagen. Bussen går hemmåt 16.15


Jag & gubbis ska oxå till Boden en sväng, behöver handla lite.

Jo nu är semestern slut : (  jag började om att jobba i måndags.  Skit skoj att jobba igen, men man är helt slut när man kommer hem.





Skoj i poolen med kompisar.


 



Gisela, Julia, Elina & Viktoria...






Kubbspelare  = )  Frida, Gisela, Josef & Julia.. Slåss med myggen..


 


 


       


     





Gisela fixar frisyr på mig... Visst blev jag fin...


 


 





Mina små plantor har vuxit lite... Man kan ju se blommknoppar på bägge  : )


 







 

Presentation


Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästboken

Lämna gärna ett litet fotspår om du kikat in.... Så kikar jag tillbaka...

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards