Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Helena - 10 juli 2012 08:45


Sötisarna chillar i gräset....




 


               




Glass fest på kvällskvisten..


 


 


Nybadade brudar    







Förra veckan blev Josef blev ombedd att kliva av bussen när han skulle hem från jobbet för busschauförerna hade fått information om att byborna inte skulle få åka med bussen, man kan ju undra hur dom fick  den infon, För denna fick vi iaf....



 


Denna sitter på anslagstavlan vid busskuren i byn....


 



Dålig information eller !!!!!!!    SKÄRPNING .......  Josef hade varken mobil eller pengar med sig så jag fick vackert åka & hämta honom fast han hade rätt att åka med bussen     





      På återseende.......




 

Av Helena - 10 juli 2012 08:34


Nu är småtjejerna här   och polen går varm. Precis som det ska vara, när det är sommarlov. Vattnet är varmt & skönt 20 grader minst.


 

 

       








Gubben har fixat min cyckel, tack hjärtat. Sen fixade jag lillcyckeln så nu har vi 3 fungerande. Skönt att ta en cyckeltur. Och kul för barnen oxå.



 



På väg till fotbollsplan för lite bollspel  : )
   
   
  


 

Presentation


Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästboken

Lämna gärna ett litet fotspår om du kikat in.... Så kikar jag tillbaka...

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards