Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Helena - 4 februari 2012 10:51



Skolkorten 2011  Frida & Josef..

 

       

 

Familje kortet som jag hängt upp i hallen...

 

  

 

 

En text till som jag tycker så mycket om är ... 

 

  Det vackraste jag vet
är att se dej när du sover
där råder stilla frid
och jag glömmer både rum och tid

Du ligger här bredvid
och jag känner hur du andas
att älskas utav dej
är det vackraste för mej

 

 

En av dom finaste låtarna tycker jag.......

Av Helena - 4 februari 2012 09:14


Vaknat till liv, ätit frukost ( 1,5 dl lättfil) mums... Längtar efter något riktigt, nått man får tugga..Nått varmt..

Ja ja de kommer snaaart. På TORSDAG... då får jag  

 

Kollade morgonen grader - 40.2  tänkte fota det på en gång men hittade inte kameran.. men nu har jag tagit ett kort 1,5 timme senare...

 

  

 

Vill man ut ?  NÄ ....

 

Men vackert är det ju.....

 

  

 

Jag läste en fin text som jag kände att jag ville skriva ner...

 

"Jag vill hålla av dig,
utan att hålla fast dig.
Jag vill ha dig,
utan att äga dig.
Jag vill älska dig,
utan att göra om dig.
Jag vill vara nära dig,
utan att kväva dig.
Jag vill ge dig kärlek,
utan att ställa krav eller villkor.
Jag vill ge mig åt dig,
utan att ge upp mig.
Jag vill leva med dig,
jämte dig,
utan att gå före
utan att sacka efter.
Jag vill vara din människa på jorden!  

                                          

 

 

  

Måste koka lite kaffe.. Tittar in sen igen baj baj....

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 


Presentation


Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästboken

Lämna gärna ett litet fotspår om du kikat in.... Så kikar jag tillbaka...

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards