Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Helena - 7 februari 2012 23:27



 

  Hi hi ...   Söta ...     

Av Helena - 7 februari 2012 22:45


Så var den här dagen till ända.. Josef & Jonny har vart ute å skottat snö, kört med snöslungan & bunkrat upp med ved i pannrummet. Det går åt mycket ved nu när det är då kallt..

 

Det ser ut som Molly ska ha kattungar. Vi får väl se om det blir några, hon är ju 9 år och aldrig haft ungar förut..Men hoppas att det ska gå bra iaf.

 

Tack alla som tittar in här på bloggen och kommenterar & skriver i gästboken kul.., känns lite roligare att skriva då..Fast de e skoj ändå.. (Och ni som inte gillar folk som bloggar och som delar med sig lite av sitt liv, titta inte in då.. Det är ju valfritt.) För då kan nära & kära som bor långt borta se hur man har det... Kram till er alla..

 


 

   Min idol...

 



Nu blire hopp i säng ska upp tidigt och följa med Pappa & David till Luleå..Storhandling..

 


      

 

 

 

 


Av Helena - 7 februari 2012 14:47



    Känner mig så här glad idag...

 

 


Blev lika kallt idag oxå närmare - 40 tråkigt men inget göra åt det.

 Jag är glad för att min mage sköter sig bra. Är ett bra tag sedan jag hade ont, kan känna mig lite bubblig men det stannar där. Kanske jag sköter mig lite bättre oxå..

Jag tjyvvägde mig i morse & vågen visade en liten nedgång. Hoppas det håller i sig till veckans vägning på Torsdag. Men det blir nog inga 3 kg iaf.

Har gått trögare denna vecka med vikten, kanske det gör så vissa veckor så kroppen ska hinna me å skinnet oxå.??!!!



 

  

 

 

 

 

 


Presentation


Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästboken

Lämna gärna ett litet fotspår om du kikat in.... Så kikar jag tillbaka...

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards