Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Helena - 24 februari 2012 18:47


Fantasin är inte den bästa så här på fredagskvällen. Tänkte på rubrken.

 I dag åt vi korvstroganoff & ris till middag, jättegott & hela familjen gillar det.

 I kväll blir det myskväll med en bra film & lite gotta =) Filmen heter The Thing, tror den ska vara bra. 

Igår ringde dom från kirurgen, 1 månads kollen. Alla prover som togs var bara bra   skönt.

Dom frågade även om man åt sina vitaminer, som man skulle. Jag sa att det nästan är en hel frukost med alla tabletter man ska käka. Men måste man för att hålla sig frisk, så är det bara göra det...

 

 

    En person jag saknar jätte mycket är min Mormor (Siri)

hon dog -94  Hon hann iaf se Frida innan hon försvann. Hon skulle vart jätteglad att höra att Josef heter Arvid i andranamn efter hennes pappa. Det är många år sedan, men hon är ofta i mina tankar med sina kloka ord. Jag var mycket med henne när jag var liten.& hon lärde mig massor med saker som man har nytta av än idag.. Jag tror hon vakar över oss här nere..

 Älskar dig Mormor...

 

 

 

  

 

Det högsta är ej att falla utan att resa sig efter varje fall.


Nä nu blir det soffan... Ha en bra kväll.....

Presentation


Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästboken

Lämna gärna ett litet fotspår om du kikat in.... Så kikar jag tillbaka...

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards