Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Helena - 15 februari 2012 14:31


Jag blir så jä... arg. Katten Molly är för gammal att försäkra. Vadå hon är ju bara 9 år hon har ju massor av år kvar.. Sjukt.......

 

 

 

Ja ja regler är regler men man måste inte gilla dom...

 

 

 

 

    

 

 

         

Av Helena - 15 februari 2012 08:54


Igår var det alla hjärtans dag.   Tack för alla hjärtliga hälsningar. Vi hade en jättemysig dag.

Hoppas alla mina vänner & nära & kära oxå hade det bra.

 

Jag var och tog prover igår på mogonen, första kollen efter operation. Fick höra att mitt blodtryck var på gränsen till för lågt. Så jag kanske måste minska på medicinen. Härligt ett steg åt rätt håll, tack vare viktminskningen  . Dom andra provsvaren får jag till veckan.

 

  

 

   

 

Lilla molly med stora magen           

Nu känner man hur det rör sig i hennes mage. Små kickar får man i sin hand när man håller om den. Håller tummarna att allt ska gå bra för kissen..

 

 

 

 

Presentation


Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästboken

Lämna gärna ett litet fotspår om du kikat in.... Så kikar jag tillbaka...

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards