Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Helena - 27 februari 2012 23:05


Här kommer första kissen ut.



  



Här är alla kissarna..

 



  

 

 

Vi har vägt alla och tagit kort i den ordning dom föddes.  Födda 26/2-12

 

 

    Hitler  100g tung  (nr 1)

 


    Mini Molly 95g (nr 2)

 


    Mini Bosse 95g (nr 3)

 


    Strecket 90g (nr 4)

 

Dom e så fina allihopa.


Av Helena - 27 februari 2012 10:11



Dom fyra underverken har kommit  Håller på ladda upp videoklipp & bilder på Mollys 4 små ungar. 

Hon började slicka sig jätte mycket kring 17 tiden igår em. Så jag satte henne i lådan jag gjort åt henne, och skulle gå ut ur rummet.

 Hon skulle bara följa ut & jamade hjärtskärrande.

Så jag lade upp ett underlägg & frottehanduk på dubbelsängen & satt där me henne. 

Hon blev mycket lungnare.

Min man fick oxå vara med. Vi avlöste varandra så hon inte skulle bli orolig. Hon ville absolut inte vara ensam.

Så fort hon kommit upp i stora sängen så gick vattnet, tror det iaf blev blött, som ett lite blodfärgat kissvatten. Så efter ungefär 1 timme kom kisse nr 1.

 


 

 

        och nr 2  

 

    

 

  

 

  


 


 
 


När nr 3 kom var hon helt slut, så jag fick hjäla henne torka av bebis & lägga den så hon kunde slicka den lite. Sen somnade hon en stund. Stackare....

 


 


 

 

 



    

 


Mmmm hon var så duktig go mamman..

 

 

 

 

 

 

Sen kom även nr 4 så småningom. Ska ladda upp filmerna sen. Måste på jobbet nu..

Presentation


Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästboken

Lämna gärna ett litet fotspår om du kikat in.... Så kikar jag tillbaka...

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards