Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Helena - 9 februari 2012 17:52



Jo jag glömmde ju berätta att jag & hjärtat gjorde bullar i gårkväll. Vi började kvart i nio & var klara kvart i elva. Då hade vi bakat av 1 lter lite drygt..

 

  Dom blev jättegoda.. Saffran & mandelmassa i...

 

 

 

 

  

 

 

 

 

   Finns många kloka ord.     

 

Av Helena - 9 februari 2012 17:37



Så här fint blev det ute...

 

 

 

       

 

 

Nog har vi eldat lite ved...

 

  

 

 

 

Baksidan ......


   

 


 

Är vackert med mycke snö på träden...


  

 

 

Snö snö massor utav SNÖ....

 

           

      

Av Helena - 9 februari 2012 08:59


Ja idag är det kallt igen, igår var det BARA -19 grader. Idag -33 är less kylan.

 Har gjort eld i pannan & nu stömmar värmen från elementen. Varmt & härligt .

Mitt hjärta va ute igår och tog bort mer snö på gården. Nu skulle det rymmas en 10,12 bilar här ute. Han har även bytt ut all utebelysning till energi lampor. Det blev jätte fint. Ska ut & ta lite bilder när jag hämtar posten.

Fast jag gnäller på kylan så är det vackert ute, fint på gården, ja jätte mysigt. Snö upp till fönstren på huset.


 

  

 

 

Ska göra lite kaffe och ringa min kära syster Bibbi. 

Av Helena - 9 februari 2012 08:42


Veckans vägning - 1,4 inte så dåligt, men nog hade jag väntat mer..Får från idag börja äta vanlig mat men man ska göra pure av den. Ska bli gott.

Idag blir det korv & mos   

Presentation


Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästboken

Lämna gärna ett litet fotspår om du kikat in.... Så kikar jag tillbaka...

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards