Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Helena - 6 februari 2012 20:56


Våran lilla kille ....


 


Nu rymms han knappt i handfatet..

 

 

 

Jag bestämmer vad vi ska se ikväll  

 

 

 

 

 

 

Den här är till min lilla trollunge Felicia.. Moster saknar dig & Alice & Mamma & Pappa förstås.....

 

 

    

 

 

 

 

Här är vi fyra genenrationer.. Pappa, Famor, Jag, Frida & Josef  2011

  

 

Nu kurrar magen dags för lite kvälls fika.... Sen blir det nog sängen känner mig trött & lite frysen. Jag har vart ner på byn en sväng & hämtat ut medicin till gubben, men glömde förstås min egen, klantigt....Men gubbis får låna ut så jag klarar mig tills på onsdag...

 

   

Av Helena - 6 februari 2012 13:17


Möbelhandlarn dotter är bra..Har hela serien så jag tittar. Pausar & tar lite mat & toabesök. Har kollat dagens temp BARA -22 ... Och det snöar massor.

 

 

Kolla fisken.

 

 Den skulle man haft i akvariet he he... 

Av Helena - 6 februari 2012 09:59



Kärlek föds ur glädjen att se på varandra, får näring ur behovet av  att vara tillsammans och fulländas av det omöjliga i att vara åtskilda. /  José Marti





 

I dag snöar det för fullt, så då är det nog lite varmare, ska kolla sen..Tänkte börja titta på möbelhandlarn dotter. Bad min man att ladda ner den åt mig. Tror den ska vara bra....


Presentation


Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästboken

Lämna gärna ett litet fotspår om du kikat in.... Så kikar jag tillbaka...

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards