Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Helena - 20 februari 2012 21:54



God kväll.  Jag var helt däckad när jag kom hem från jobbet, vet inte riktigt vad som hände , kanske fikat igår em eller ?? för mycket socker..Jag sov middag iaf, nästan 2 timmar. Är inte riktigt mig själv ännu så det får bli en tidig kväll..

 

Molly hoppa upp till mig i fotöljen. Vi kelade lite & jag kände något kallt på min hand... Ahhhh en mask.... Fy vad äckligt   . NU är alla katter avmaskade, hade piller hemma just in case...

 


 

  

 


I morgon ska jag följa Frida till doktorn, så hon blir ordentligt undersökt. Hon fryser jämt & har oni i leder, får konstiga utslag. Ja hon har alla möjliga konstiga symtom. Så nu ska dom få ta en massa prover... Måste ju vara nått... Hoppas på det bästa iaf.

 

 


  

 

 

 För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
Källa: Nalle Puh - A.A Milne



 

  Jag gillar phu. & han e väldigt lik min man. Dom har lika korta & små tröjor. Så lilla magen tittar fram. Puss hjärtat.. 


Nä nu väntar sängen.


 




 

 


 

 

 

 

Av Helena - 20 februari 2012 08:53


En ny vecka & nya utmaningar är här. Ska snart åka iväg på jobbet, men måste ju in en snabbis och skriva av mig lite. Molly blir rundare för var dag som går, undrar när hon ska föda??. Men det lär vi ju se   men skulle ju liksom vilja vara me.

 

Kalaset igår blev lyckat, alla nöjda & belåtna. Jag hade bakat annanaspaj & äppelsmulpaj mumsigt. Jag gillar annanaspajen BÄST.. Sen så fanns det ju bullar oxå.

 


 

      Mormor & Morfar & David & Frideli...

 

 

Dags att åka på jobbet tjingeling....

Presentation


Fam-Andersson/Westerlunds blogg

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Gästboken

Lämna gärna ett litet fotspår om du kikat in.... Så kikar jag tillbaka...

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards